zaterdag 14 mei 2016

Op eigen bestelling


Zoals al eerder bleek (zie hier), vielen wij als een blok voor de stofjes van Eva Mouton. Zo ook de oudste dame en ze riep direct dat ze de cactussen wilde hebben. In ons ogen een zalig stofje voor iets wat iets minder zomers oogt. Dus het zouden niet te korte mouwen worden. Om hem toch al zo snel mogelijk aan te kunnen, besloten we voor de 3/4 mouwen te gaan. Ideaal voor de frissere dagen, zoals vandaag.



Het klonk dan ook "Jippie, eindelijk koud genoeg om hem aan te kunnen" vanmorgen. Hij hing al enkele dagen aan de hanger naar haar te lonken, maar de warmte gooide voor haar roet in het eten. 


Vandaag werd hij gretig aangetrokken. Helaas té fris voor op een jeansbroekje of iets anders kort, maar zo op een jeans met stoere sneakers misstaat hij ook zeker niet. 



Ik gebruikte hetzelfde patroon, welke ik hier ook gebruikte, de kaptrui, uit S.v.D.h.Z. 1. Deze keer blijven de mouwen dus iets langer, verder veranderde ik niks. Voor mijn gevoel oogt ie nu strakker, maar ik denk dat dat mede komt door de langere mouwen en de boord aan de onderkant rekte wat minder mee. Zelf ontkende zij dat mijn idee klopte, dus helemaal prima dan dus!



Stof: Cactussen van Eva Mouton van bij Bambiblauw

3 opmerkingen: