dinsdag 23 juni 2015

Een top topje, k.c.w.#2

Op pinterest neuzen, heerlijk! Volgens mij kwam ik daar laatst ook een pin tegen van een erg bekende blogdame. Dit erg leuke eenvoudige topje moest er hier komen. Beide aspecten spreken me aan en gezien de hoeveelheid tricot die er nog in de kast ligt en de variatiemogelijkheden, helemaal top! 


De eerste rolde gister vanonder mijn machien vandaan. Het stofje kocht ik vorig jaar al bij Klijntje en ligt er ook nog in de rode variant in de kast. Helemaal tevreden over dit exemplaar en er gaan er zeker nog volgen. Zowel voor de jongste, als in een jurkvariant. Ik denk dat ik hem ook eens in het katoen ga proberen.


Fris herfstweer vandaag, maar bikkel als ze is (*moppermopper*) wilde ze toch wel even tegen de wind in gaan staan. Daarna nog even proberen met een rokje uit de kast. Dat mocht dan wel binnen, anders hield madam het voor gezien. 


En uiteraard passend bij het thema van de K.C.W., want wie neemt er nu niet minstens 1 topje mee op reis??



Stof: komt van bij Klijntje
Patroon: topje 'ontdekt' bij Emma en Mona

3 opmerkingen:

  1. Oh toffe! Zo in zwart wit. De dochter kan in stijl op het strand flaneren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, zo stijlvol! Ik maakte deze vorig jaar voor men meid en nu krijg ik zin om hem nog eens te maken :-D

    BeantwoordenVerwijderen