dinsdag 5 mei 2015

Slaap lekker

   

Toen ik dit paneel van Finch Fabrics tegenkwam was het meteen; wow! Maar....ik vond het eigenlijk meer iets voor kleine meisjes en dan bedoel ik echt klein klein...Mijn jongste hier is inmiddels alweer 3,5 en daar vond ik hem te kinderachtig voor om mee op school te verschijnen. En hij bleef langskomen en ik bleef hem leuk vinden. Ook in blogland kwam hij natuurlijk voorbij, namelijk bij haar en t idee van een pyjama vond ik top!


Ok, verkocht! Onee, gekocht natuurlijk, maar ik was verkocht. Zo kon ik dit lieve tafereeltje toch verwerken (dochter gaf meteen goedkeuring), want er moest nog een zomerpyjama komt voor mn jongste moppie!



Het patroon tekende ik deze keer wederom zelf na van een shirtje met ietwat geplooit voorpand en wat plooitjes op de mouwen. Voor ogen had ik dat hij iets uitliep, na nu blijkt niet, dus hij is eigenlijk te shirterig voor me, maar we doen het er mee. Vandaag zette ik hem in elkaar en een witte legging uit de kast kon dienst doen voor erbij. Of toch niet....nee dus! Had namelijk ook voor ogen dat ie wat langer zou zijn (ik verlengde t patroon namelijk een stukje), maar ik vind hem te kort voor een legging. Er moet dus nog een broekje bij, maar heeeeelp, met welke kleur????

Patroon: zelfgetekend
Stofje: Finch Fabric, kocht het bij Liesellove

2 opmerkingen:

  1. Zo, Melanie, dankzij je topic in Naaikrans 2.0 toch weer een volger erbij. ;-) Voor een pyjama vind ik die legging niet te kort, hoor. En als je toch n ander broekje wil maken: In het wit, bruin of groen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoihoi, gezellig :)
      En bedoelde t shirtje te kort, niet de legging, hihi..Maar hij is al ingewijd en zit prima!

      Verwijderen