dinsdag 26 mei 2015

Overal olifanten!


Misschien noemde ik het al eerder, maar ik ben helemaal weg van fotoprint. Geweldig, die realistische beelden op stof. Toen ik deze binnen zag komen bij Klijntje, hoefde ik dan ook niet te twijfelen deze in mijn mandje te gooien. Een concreet project had ik nog niet in gedachte, wat meestal wel het geval was, maar dat zou snel genoeg volgen. 




En inderdaad, zo geschiede. Een tshirt voor de zoon, helemaal leuk. Ik gebruikte, heel eenvoudig, gewoon een nagetekend patroon van een goedzittend shirt. De boorden maakte ik van grijze boordstof, niet direct voor de hand liggend, gezien de nadrukkelijkste kleur op het shirt, maar wel de kleur van de olifanten, die natuurlijk overduidelijk de hoofdrolspelers zijn op dit shirt. In mijn ogen een goede match. Afstekend, toch één geheel.



Zoonlief was zeer tevree met het eindresultaat en toen het na schooltijd gepast ging worden, moest het direct, buiten in het zonnetje, getest worden of het geschikt was om mee in de tuin te spelen ;)

Patroon; zelfgetekend
Stof: Klijntje

1 opmerking:

  1. Heel tof! Dat zou mijn oudste ook tof vinden gezien zijn voorliefde voor olifanten(stof) maar ik hou zelf niet zo van fotoprint (Zelfs van een ijsbeerprintje dat ik ooit eens kocht, heb ik wat spijt), dus houden we het bij olifantentekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen