woensdag 22 oktober 2014

KCW #3

En zo was het alweer woensdag. Time flies, het is niet te geloven...Maar vol frisse moed begon mijn dag, want ik wist dat ik weer achter het machien kon kruipen. Gisteravond kreeg ik ineens de ingeving om het geprinte patroon van de Julia Sweater aan elkaar te plakken, dus vanmorgen hoefde ik enkel over te tekenen. Gezien het mijn eerste ontmoeting was besloot ik voor de basisvariant te gaan. Daarnaast had ik maar een half dagje gezien de woensdag en ik wilde hem zeker afkrijgen.

Tijdens het tekenen schoten de stofjes uit mijn kast al in gedachte voorbij en terwijl ik naar buiten keek en enkel donkterte, kou en nattigheid zag, besloot ik dat het Stenzo herfststofje wat ik meenam bij het stoffenspektakel, enkele weken geleden, een goeie zou zijn.

Uiteindelijk maakte ik hem uiteindelijk af aan het einde van de middag, tussen alle bedrijven door. Ben erg tevreden en de varianten van de Julia zitten al in mn hoofd. Wat een heerlijk patroon, een echte aanrade






Patroon: Julia Sweater Compagnie M
Stof: Stenzo


r!!


4 opmerkingen:

  1. Mooi! Blijkbaar is de Julia een dankbaar projectje voor de KCW, ik maakte zelf ook net één :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He! Je bent er weer ;-) mooi shirt heb je genaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige versie!
    Die herfstige kleuren, zo mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof! Ze staat er prachtig mee. En joepie, je vliegt er weer in!

    BeantwoordenVerwijderen