woensdag 23 april 2014

Dino tijd

Zo denkt de zoon erover..Sinds kort redelijk into de dino's. Geen idee waar de interesse vandaan komt, maar het heeft wel wat. Zag in webshops al wel wat dinostofjes voorbij komen, maar mijn inziens te kinderachtig. Tot ik laatst bij Fino in Fondo dit stofje tegenkwam. Perfect!

Stoer, niet te veel kleur..helemaal goed voor een stoere vent van 5,5! Had er eerst als bestemming een pyjama in mijn hoofd, maar waarom eigenlijk? Zonde, veel te leuk en zoon is er blij mee, dus het werd gewoon een t shirt.

Als patroon pakte ik wederom het omgebouwde patroon van de Beagle Boy uit de Ottobre, welke ik hier ook al gebruikte. Deze keer liet ik ook de kap nog eens buiten wegen, waardoor er eigenlijk niks meer van het patroon overbleef, nu ik er zo over nadenk..(maar hij is wel ideaal voor eenvoudige shirts) Ik maakte de hals een stuk minder diep, aangezien er geen kap op zou komen en eigenlijk was het daarna een fluitje van een cent.

Even een snel projectje tussen de jurkjes door. Om het evenwicht binnen de groep van 2 dochters en 1 zoon een beetje te behouden.






Patroon: verbouwde Beagle Boy, Ottobre 4/2013
Stof: Dino stof komt van Fino in Fondo
en de grijze tricot voor halsboord komt van Klijntje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten