woensdag 20 november 2013

Beren op stap

Zoals ik bij mijn vorige post al liet doorschemeren, was de berentricot inmiddels ook al in huis. Prachtig die fotoprintjes!

Voor de beren had ik de combinatie met zwart in gedachte. Daar ik geen zwarte tricot in huis had, ongeduldig ben ingesteld en direct wilde beginnen, moest ik het doen met de zwarte sweatstof die wel in mijn stoffenkast lag. Eigenlijk helemaal niet erg, want tricotshirts heeft zoonlief al menig in zijn kast liggen ondertussen en sweat is wel zo warm voor de komende maanden.

Ik gebruikte wederom de kaptrui uit de SVDHZ, die ik eerder ook al maakte, maar dan in een totaal andere combinatie. Het verwerken van de dunne viscose ging deze keer zelfs soepeler dan bij het hertjesjurkje, dus eigenlijk zat de trui zo in elkaar. Zoon super blij en mama ook, want ook deze variant is weer om te smullen!

 
 
Berenstof van Klijntje
Zwarte sweat en boordstof van de Stoffenkraam
 


(Stiekum heb ik inmiddels ook alweer gekleurde vogeltjes en de zebra's binnen. Dat zegt genoeg!)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten