vrijdag 4 oktober 2013

Radiostilte

*oops*
Dat was wel een erg lange radiostilte...Hebben andere normaal gesproken een winterslaap, hier leek het wel een zomerslaap.

Voor onze vakantie heb ik iedere dag/avond nog wat spul voor in de koffer gemaakt en daarna...rust...

Had nog overwogen mn apparaat mee te nemen, was bang dat ik ontwenningsverschijnselen zou krijgen, maar niks was minder waar. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik bij thuiskomst zelfs enorme moeite had überhaupt weer te beginnen. Het duurde ook wel even voor ik weer aan de gang ging. De aanvoer van stofjes stond overigens niet stil, want zelfs vanuit de camping in Frankrijk een bestelling geplaatst!

Inmiddels ook alweer een paar weken aan de gang en er zijn al enkele geslaagde stukken onder mn naald vandaan gerold. En...nu de start weer gemaakt is, kriebelt het weer en is mijn to-do-lijstje weer groter dan ooit, terwijl de tijd juist voorbij vliegt.

Waar ik trouwens benieuwd naar ben; typ ik mijn berichtjes enkel voor mijzelf of zijn er mensen die (nog steeds) nieuwsgierig zijn naar mijn eindresultaatjes? Zijn er andere creatievelingen die mijn blog volgen, zou zo leuk zijn, he?! Zelf neus ik regelmatig bij de vaste blogs om her en der een complimentje uit te delen. Niks leukers dan een positieve bevestiging te krijgen dat het typen met en voor een doel is! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten