donderdag 18 juli 2013

Reststukken, perfect voor warm weer...

Hij zei het niet, maar ik hoorde mijn kleine man bijna denken, iedere keer als de dames weer een rokje of een jurkje moesten passen: "mama....wanneer maak je weer eens iets voor mij??"

Nou vriend, je hebt helemaal gelijk! Ik dook mijn stoffenkast in, snuffelde even in de reststukstapel en voila, ik vond 2 perfecte stukken stof. Eind vorig jaar maakte ik er de eerste 2 raglanshirts van voor hem en nu? Nou met deze temperaturen kan je jongetjes niet blijer maken dan met een fris hempje.

Van beiden nog genoeg (zo groot is zoonlief nog niet) en met een paar uurtjes verdeeld over de vrije momentjes op een mooie warme dag, knutselde ik heerlijk in de tuin 2 hempjes in elkaar. Het patroon tekende ik gewoon eenvoudig over van een goedzittend hemd (ondergoed).



Daarnaast had ik al een tijdje dit blauwe race-autostofje liggen, eens meegenomen van het stoffenspektakel, bedoeld voor een shirt. Ach, als we toch bezig zijn!

Natuurlijk wilde hij ook even stoer poseren, dus toen hij zijn jungle hemdje aanhad, meteen maar even 2 fotootjes geknipt!




Junglestof van bij de Stoffige Juffrouw
Piratenstof van Bora (weet even niet meer waar ik die kocht)
Race auto stof kocht ik bij het Stoffen Spektakel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten