donderdag 30 mei 2013

Nu slechts nog wachten op ons kleine neefje...

Laatst toen ik naar het Stoffenspektakel ben geweest, liet ik al zien dat ik ook stofjes had gekocht in mijn nieuwe rol als ´bijna´ tante!

Als verrassing voor mijn kleine zusje ben ik, zodra er tijd was, achter mijn machientje gekropen en heb ik de 2 bedoelde lakentjes gemaakt. Een eenvoudig projectje, maar wel een enorm dankbare! Een taakje die ik maar al te graag als beginnend-tante (jaja, de 1e keer) op mij nam...

Inmiddels 2 actiefoto's mogen ontvangen =)

Welke uiteindelijk de primeur krijgt bij het kleine ventje weet ik niet. Wel weet ik dat zijn bedje gespreid is en dat het nu nog slechts wachten is tot het kersverse manneke er in kan liggen..





*kan niet wachten tot het zo ver is*

(...wel nog minstens 5 weekjes wachten hoor, kleine vriend!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten