vrijdag 3 juli 2015

Twee keer de voorkant...



Misshien viel het al op, maar nu de vakantie begonnen is, zit ik in een enorme naaiflow. Velen van u moeten er misschien niet aan denken, met dit weer, maar hier in huis is het zaaaaaaalig! Een grote reden dus om heerlijk binnen met van alles in de weer te zijn. Bovendien is t nog altijd redelijke noodzaak, dus zonder gene een ruime tijd bezig.


Het patroon is niet onbekend. Ik liet hem eerder ook al 2x zien (hier en hier) en gisteravond zette ik er binnen no time eentje voor de jongste dame in elkaar. Deze keer koos ik er wel voor om tweemaal het voorpand te pakken, want zo'n blote rug vind ik eerlijk gezegd niet zo voor zo'n jong dametje. Wel een leuke variatie, want nu zitten er natuurlijk twee strikjes op de schouders (wat de oudste ook direct opviel, want die bestelde er ook meteen weer één, haha)



Patroon was al getekend, ik moest hem enkel nog knippen. Eenmaal klaar vond ik t wel spannend of hij zou gaan passen, want bij de oudste was de 1e keer niet meteen raak. Gelukkig deed deze wel wat ie moest doen en zat ie als gegoten, toen ze hem vanmorgen pastte. Jeuh, dat wilde ze direct toen ik dr liet zien wat ik voor d'r gemaakt had.




1 opmerking: