donderdag 25 juni 2015

Sunny Bunny Dress, k.c.w. #3


Excuseer, maar wederom een eenvoudig exemplaar, in tricot, zonder eigenlijk een ingewikkeld te volgen pdf patroon..Zeg naar gerust helemaal geen patroon. Kwijlend kijk ik altijd naar al die prachtige katoenen schoonheden die voorbij komen en de ideeën vliegen door mijn hoofd. 



Helaas is de oudste al helemaal geen typ voor dat soort zwierige jurkjes, dus daar hoef ik de moeite al niet voor te doen. De jongste zou t niet misstaan, maar zo in de zomer, vlak voor (een als het goed is zonnige en warme) vakantie, is de behoefte aan enkele vlugge simpele tricotjurkjes net even wat groter.


En in deze speciale week van de uitdaging vanuit de K.C.W. vind ik t ook wel leuk om zoveel mogelijk projectjes af te krijgen. Even gebruik maken van het excuus iedere dag bezig te zijn :)


Deze keer dus wederom een halterjurkje (zoals hier). Deze keer voor de jongste dame. Een super stofje wat ik een tijdje terug Joyfits kocht. Vlug klaar en met de hittegolf in het vooruitzicht geen overbodige luxe!



Patroon; zelfgetekend

Stofje: Joyfits








1 opmerking:

  1. Heel leuk! Een halterjurkje zal met de komende hoogzomerdagen zeker niet misstaan.

    BeantwoordenVerwijderen