dinsdag 24 maart 2015

Eenvoud..

Ik was de weg kwijt...naar mijn machien, mijn inspiratie en mijn blog.. *foei*

Vandaag had ik nog even klein uurtje over voor de kindjes weer uit school zouden komen en eindelijk dacht ik weer eens; "doe eens gek, ga weer eens naaien". De wil was er wel vaker, maar dan zag ik door de bomen, euh stofjes, het bos, euh de projecten, niet meer...en sloot ik de deur van mn naaihok maar weer net zo rap als dat hij openging.

Vandaag dus niet! Ik trok het stofje uit de stapel, en ondanks dat ik met dit kleine stukje al menig idee had gevormd, besloot ik er direct een eenvoudig rimpelrokje van te maken. Het zou zo gepiept zijn en door de vele kleurtjes met veel te combineren.

Nog iets aan lange kant, maargoed, dan doen we er nog even mee. Eerlijk gezegd had ik geen zin om na het omzomen de boel weer los te tornen.


 

Patroon: rimpelrokje
Stofje: Liesellove

2 opmerkingen:

  1. Oh, dat doe ik ook niet zunne, als het te lang is. Gewoon de kast in en even rustig afwachten, komt vanzelf goed ;)

    BeantwoordenVerwijderen