maandag 2 februari 2015

Paapii # 2

Leuke stofjes en zo ook deze. Vond hem snoezig, lief prentje en mooie najaarskleur dat petrol. Normaal voornamelijk een jongenskleur, maar door deze print vond ik hem direct iets voor de jongste madam.

Ook deze lag alweer een tijdje bijna af. Enkel de boorden ontbraken nog, dus ik moet het patroon eigenlijk schuldig blijven. Ik geloof dat ik de kaptrui uit SVDHZ 1 gebruikte. Enkel werd de trui er één zonder kap, daar ik niet genoeg stof had.

Van het weekend de boorden er op gemaakt en weeral iets afgewerkt wat nog lag :)

Broer wilde niet spelen wat zij wilde, daarom begon de 'shoot' niet al te vrolijk. Gelukkig kreeg ik haar ook nog zo ver even te smilen voor een gezellige foto ;)


Patroon: Kaptrui (zonder kap), SVDHZ
Stof: Paapii

3 opmerkingen:

  1. Die Paapii stofjes zijn echt heerlijk! Lekker stoer, die sweater op dat shortje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom voor het eerst op jouw blog terecht, en wat maak jij mooie dingen! Ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen