donderdag 24 april 2014

Yes, geslaagd!

Zoals ik al schreef zijn wij niet zo gewend aan katoentjes en was ik vooral bang dat het mijn meisjes niet zou staan. Nadat ik de eerste variant laatst al een succesje en de tweede van de week ook wel geslaagd vond, waagde ik mij al snel aan de volgende. Deze keer weer voor de jongste prinses.

Toen ik het stofje tegenkwam bij Klijntje was ik meteen verkocht en zag ik een jurkje voor me. In het echt bleek de stof nog mooier dus zeer benieuwd.

Ik gebruikte wederom het basispatroon van het jurkje uit Stof voor Durf het Zelvers en maakte er deze keer een rimpelrokje onder. De blinde rits gleed zonder problemen met mijn nieuwe blinderitsvoet de stof in, dus mama was content!

Het resultaat? Helemaal top! Dit modelletje vind ik haar erg leuk staan en ik verwacht dat het met de voorraad katoen in mn kast wel goed gaat komen!





Patroon: basisjurkje uit S.v.D.h.Z.
Stof komt van bij Klijntje





7 opmerkingen: