zondag 5 januari 2014

Little forest 1

Toen ik deze stofjes voor het eerst zag was ik meteen verliefd. De mooie warme winterse kleuren, de schattige tafereeltjes..super!


Al vrij snel begon ik te knippen in het bosstofje met de hertjes, maar al even snel liep ik vast. Ik wilde er een kaptrui van maken, maar toen ik het patroon van de Mareen had geknipt, bleek al snel dat de kap er niet meer uit zou gaan. Dus met gepuzzel en ietwat smokkelen kreeg ik er in ieder geval nog de kraag uit. En toen.....bleek de boordstof die ik voor ogen had, niet te matchen..Help!! Ik had niks anders en het half in elkaar gezette truitje belande ergens in mijn stoffenkast.

Na googlen kwam ik in ieder geval tegen dat het oranje paddenstoelen stofje zou moeten matchen, dus besteld. Eenmaal binnen twijfelde ik of dat wel iets ging zijn, dus ook deze belande in de kast. Om daar maanden niet uit te komen.

Ineens, in het nieuwe jaar en met nog een ellenlange to-do-lijst, na een ingeving, besloot ik ineens dit nog maar eens uit de kast te halen en nog voor ik het wist zat hij in elkaar. En ik vind hem tof! De paddenstoelenstof bleek inderdaad super te matchen, zeker niet te druk voor de boorden en ook de kraag waar ik niet super enthousiast over was, moet gewoon zo zijn.




Gelukkig, projectje 1 van de little forest stofjes is eindelijk af!


 
Patroon Mareen van Cinderella
Paddenstoelentricot komt van Bora
Litle foreststofjes weet ik niet meer
 

1 opmerking:

  1. Ow ja, hoe schoon! Ik zag het ook niet direct, zo met die paddestoelen in de kraag, maar eenmaal af, subliem!

    BeantwoordenVerwijderen