maandag 13 mei 2013

Nóg een shirtje voor een stoere man

Dit stofje had ik al tijden in de kast liggen, maar wist maar niet wat er mee te maken.

Toen ik vorige week het patroontje uit de Ottobre had getekend, bedacht ik me, dat dit stofje er uitermate geschikt voor zou zijn.

Helaas vind ik het patroontje een te wijde hals hebben. Ik knipte n.a.v. de instructies geen naad aan de hals, wat ik voort wel ga doen in de hoop dat dat al een beter eindresultaat geeft. Ik overweg zelfs om er een ronde hals van te gaan maken (misschien ook omdat ik een Vhals nog niet heb aangedurfd). Of gewoon beide varianten. Shirts zijn nooit weg :)



Stoer poseren lukt hem dan nog wel en in deze pose valt de hals ook niet zo op ;)

Stof kocht ik bij Stoere jongensstoffen
Patroon 'robots' uit Ottobre 3-2012
Boordstof limoen uit plaatselijke stofwinkel
 


1 opmerking:

  1. ik wil wel reageren hoor super de prints van je shirts ben er helemaal weg van :-). Ik ben ook aan het proberen te maken van die shirts met lange mouwen nu voor de winter hier kunnen ze er nog wel wat gebruiken. Maar ik volg de ottobre 06/2013 raglan shirts maar heb schrik voor de hals afwerking en de mouwen :-)

    BeantwoordenVerwijderen