dinsdag 28 mei 2013

Bambi shirtje

Wederom het patroon uit de Ottobre 3-2012. Laatst maakte ik dit shirtje al met dat patroon. Ik vond de hals veels te wijd, dus in plaats van de omschrijving aan te houden van toen, heb ik nu wél naadwaarde bij de hals aangehouden en hij ziet er een beter naar mijn zin in.


Ik koos voor een flitsende roze boord, welke ik ook aan de armsgaten maakte. Om het geheel een hele andere look te geven dan de doorsnee T-shirtjes, maakte ik onderaan nog een extra brede boord van zo'n 6cm.


Ik hield gewoon het patroon aan en korte het niet in. De boord is dus extra lengte, waardoor ze er lekker lang mee kan doen. Hopelijk gaat hij goed blijven zitten en kruipt hij niet op.


Ben erg tevreden over deze uitvoering en denk dat er nog wel meerdere op deze manier gaan ontstaan. Ik wilde hem ook in actie laten zien, maar ons modelleke had er wat minder zin in, vandaar de aparte poses.

 
Stofje komt van bij Klijntje
patroon: 'robots', Ottobre 3-2012

Geen opmerkingen:

Een reactie posten